free templates joomla

MMA Attack 3: wyniki oglądalności!

MMA Attack3Jak poinformował portal media2.pl opierając się na badaniach grupy Nielsen Audience Measurement - galę MMA Attack 3, która odbyła się 27 kwietnia w Polsacie Sport oraz na antenie otwartego Polsatu oglądało średnio prawie 1,6 mln widzów. Nie jest to zły wynik, ale jest to zaledwie połowa wyniku ostatniej gali konkurencyjnej KSW 22, która miała średnią ok 3 mln widzów i to bez największych gwiazd takich jak Mariusz Pudzianowski czy Mamed Khalidov.

Co prawda w tym przypadku tendencja nie jest wzrostowa i KSW ma dominującą pozycję, ale MMA Attack 3 miało kilka dobrych nazwisk jak Drwal, Grabowski czy wspomniany Robert Burneika cieszący się sympatią fanów kulturystyki. To mogło być odebrane jako gwarancja dobrego wyniku. Inną kwestią jest fakt, iż MMA Attack robi tak naprawdę dopiero trzecią galę z tendencją wzrostową. Pierwszy event w TVN Turbo miał około 450 tysięcy. Druga impreza w ramach Polsat Sport doszła do ponad 700 tysięcznego wyniku a teraz znacząco przekroczono milion, więc nie ma tragedii.

Minusem jest spadek oglądalności na antenie Polsat Sport w stosunku do poprzedniego eventu. Wynik 354 tysiące jest o połowę niższy od oglądalności  sprzed roku. Złożyło się na to oczywiście przeniesienie głównych walk na otwarty Polsat, poza tym rok wcześniej konflikt Burneika vs Najman, sam nakręcał wynik. Teraz tego zabrakło a popularność Dawida Ozdoby do Marcina Najmana ma się nijak. Podsumowując: organizacja ma tendencję wzrostową, ale na razie na zaistnie w masowej świadomości, trzeba zapracować. Poniżej pełna informacja media 2.pl:

W sobotę (27 kwietnia 2013 roku) w Katowicach odbyła się gala MMA Attack 3 podczas której "Hardkorowy Koksu" czyli Robert Burneika stoczył walkę z Dawidem Ozdobą. Na antenie otwartego Polsatu (od godziny 22) galę oglądało średnio 1,228 mln widzów, co dało stacji udziały na poziomie 13,4 proc. W komercyjnej grupie wiekowej (16-49 lat) galę w TV Polsat oglądało 719,5 tys. widzów (udziały na poziomie 16,2 proc.).

Natomiast w Polsacie Sport galę (od godz. 20.00) oglądało średnio 354,6 tys. widzów, co dało stacji udziały na poziomie 3,08 proc. W komercyjnej grupie wiekowej (16-49 lat) galę w Polsacie Sport oglądało średnio 199,5 tys. widzów (udziały - 4,02 proc.).